torsdag 19. januar 2012

Som Mor som Datter!


Før jeg ble gravid var EN av mine Hobbyer Motocross. Kommer fra en cross frelst familie, der faren min er utrolig engasjert og vier mye av sin tid til å skru på sykkler å være på løp med oss.
Lillebroren min Kevin på 13 år, er utrolig dyktig.
I en alder av 20 år, kjøpte jeg min første sykkel. Skulle i utgangspunktet bare ha den til litt hobbykjøring, men jeg også ble hekta. Jeg skulle ønske jeg startet tidligere, å kunne fått mer erfaring, å blitt en bedre fører.
Jeg kjøpte en større sykkel da jeg ble 21, å fant ut at dette var en god trening. Prøvde meg til og med på et par løp. Som resulterte i mange fall, å utrolig mye gangsperr!

Etter jeg fikk Celin, så var jeg ute på banen et par ganger. For å få feelingen tilbake igjen! Utrolig gøy. Når man kjører så får man et adrenalin som ikke er sant.
Så ble jeg jo gravid IGJEN ;-) Å har lagt det litt på hylla.

Morfaren til Celin, min far. Måtte jo toppe gaven under juletreet i år, ved å kjøpe en ''leke'' sykkel til henne!


Ingen annet merke enn Kawasaki!


Hardt å være på topp!

Skjønne Cross Jenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar