lørdag 25. februar 2012

Magebilder Uke 35 +

Da var endelig magebildene fra shooten komt!
Jeg har gledet meg til å få se hvordan de ble.
Og jeg ble skikkelig fornøyd, og fotografen har gjort en utrolig god jobb som vanlig.

Egentlig så føler jeg meg ikke fin, som gravid. Og når jeg trør hjemme så bor jeg i joggedressen og har helst håret i dult og er usminket. Så det må jeg innrømme!
Men siden disse bildene blir å bli sett tilbake på, så måtte jeg jo stæsje meg opp litt :-)

Prøvte å få med den trassige storesøsteren også med på noen av bildene, men det var lettere sagt enn gjort! Hun ville helst springe rundt omkring i studioet.
Bøllefrøet ;-)








Dette bilde er meget spesielt synes jeg. Og må nok være min favoritt i bunken med bilder.
Syns bildet uttryker sterkt følelser og båndet mellom mor og barn.
Ble nesten litt rørt da jeg såg dette.
For å få til dette bilde så var det en del jobb, både for fotografen og meg.
Jeg måtte sitte HELT stille i flærre minutter, for at lys settingen skulle bli bra. Og det er ikke lett med bekkenløsning og en ninjababy i magen. Men vi fikk det til.
Bildet er kunstnerisk og kalles ''Male med lyset''.
Må også tilføye at dette bilde er på ingen måte redigert.


Tusen takk til Kent Arild Haga, for nydelige og minnerike bilder.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder, syns slike bilder er flotte=)
    Kjempe fin blogg du har også, følger den nå=)
    <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk, blir så glad for å høre :-)

    Å så kjekt at du vil følge bloggen min videre!
    Klem

    SvarSlett