fredag 17. februar 2012

Stille Fredag!

Hele dagen har jeg vert innendørs. Har hatt en utrolig hard dag etter en natt med ingen søvn, å ei travel prinsesse som skal ha sin oppmerksomhet. Føler jeg har gått i svima hele dag.
Formiddagen gikk til lek og teletubbies på Tv. Prøvde å legge meg nedpå litt da Celin skulle ha hvilen sin, men fikk igjen ikke til å sove, føler meg rett og slett som en zombie som går rundt på 2 bein, ser også ut som det og.
Christer kom litt tidligere hjem fra arbeid i dag, og tok seg av middagen. Som var joika kaker! Celin, som egentlig er veldig småspist elsker det, å gafler det i seg :-)

Etterpå gikk Christer og Celin ut på tur, ned til butikken, så mamsen fikk litt ro. Og jeg trødde meg nedi sofakroken forann tv'en. Det var utrolig deilig.

Så var det full lek i stuen før Celin skulle spise kveldsmat å legge seg. Pappsen skulle også ut på luftetur til nabokameraten, å kose seg litt ;-)

Dukka ''baby'' fikk også sitte på gyngehesten. (godt og få øvd seg) !


Duplo er tingen!!!
Celin har lenge intressert seg for duplo, i tidlig alder.
Hun er faktisk kjempe flink og bygge, og synes det er veldig stas når mammen eller pappen er med
og bygger hus.
Go jenta!

Så nå er lillegull lagt, og pappsen er utav huset. Så nå sitter jeg her å koser meg litt på pc'en før
jeg skal finne senga! Håper john blund kommer å gir meg et besøk i natt, for søvn trenger jeg virkelig!
Ha ei super Helg Alle :-)

2 kommentarer:

  1. Hei Susanne! :) Så koselig at du har vært innom bloggen min - og så gøy at jeg fikk titte innom din, da :) Så herlig det er å lese om lille jenta di - og veldig kos at dere snart får en liten til! En gutt tilogmed! Vi har også en liten prins født i mars, han er en liten goìng. Tenker du gleder deg masse!! :) Jeg må innrømme jeg ble litt babysyk av å sitte og se på bloggen din her...det å følge med på hva som skjer inni magen, uke for uke, det er så fantastisk! Jeg håper du går en nydelig fødsel i møte - og en helt ny, spennende tid som 2barnsmamma! Ønsker deg en nydelig uke videre! klem fra Spirea

    SvarSlett
  2. Bare innom her hos deg igjen, for å si at det du skrev til meg på bloggen min rørte meg til tårer. Noen dager er nokså tunge for meg, og da er en slik oppmuntring som du kom med, gull verdt. Tusen, tusen takk - jeg ser frem til å bli litt mer kjent med deg og bloggen din også :) Ha en fin-fin onsdag! klem

    SvarSlett