onsdag 25. april 2012

ROSA rom!

Celin sitt rom er det jeg har gledet meg mest til å gripe fatt i, og dekore, og gjøre som JEG vil.
I dag hadde mor til Christer Celin, og lillemann sov ute i vogna. Vibecke, vennina mi stilte også opp!
Vi fikk gjort mye...
Jeg har valgt ut en super herlig ''baby'' rosa farge, som skal være på 2 av veggene på rommet.


Fargen er helt utrolig nydelig! Å det var litt maling igjen i malingspannet, så jeg begynte å male det lille tekjøkkenet til Celin også rosa :-)))

Våres soverom fikk også en siste finish! Nå er så si alt klart for at det skal bli lagt gulv! Jippi!

Stua kommer seg også... Guttaboys er effektive!!!



Vi får besøk av en malermester i helga, som skal ta over i stua, for at vi skal få arbeidet til skikkelig!
Han er en venn av far til Christer, og skal hjelpe oss! Vi er utrolig heldig som har et så stort nettverk, å får så god hjelp! Så nå har Christer & co skrudd gips i hele kveld for å bli ferdige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar