mandag 13. februar 2012

En oppmerksomhet til meg selv!

Endelig kom Elf pakken som jeg har venta på!

Jeg bestilte varer for rundt om 400,- kr. Å ble ikke skuffet da pakken kom i posten.
Syns produktene var utrolig billige, å bestemte meg for å prøve dette ut. Sminken min i sminkepungen trengtes å byttes ut.

Har ikke fått prøvd ut alt enda, men det ser vertfall bra ut :-)

Her er varene :





Følte jeg fikk mye for pengene ivertfall, så håper produktene tilsvarer seg også!


Ellers i dag har vi hvert på visning i dag, på 2 vert.delt boliger.
Den ene var en bolig med utrolig mye renovering, og det hadde tatt lang tid å pusse opp, å fått alt på plass. Den andre var alt så si strøkent. Å både Christer og jeg så trivselen her. Etter vi har regnet på tallene, så kommer vi bedre utav det ved å bo i en selveier bolig.
Så etter mye prating fant vi ut at det er best for oss å gå for bolig nr 2 som er strøken. Tror det hadde blitt slitsomt for begge, forholdet vårs og barna å flytte til et totalt renoverings prosjekt. Christer måtte ha arbeidet hele dagene, å jeg hadde blitt alene med 2 små utrolig tette barn.
Egentlig hadde vi sett for oss en bolig med litt oppussing, men her var det utrolig mye å gjøre.
Så vi får se hva morgendagen bringer, om vi blir nye huseiere. Imorgen skal også vi ha vår 3 visning på vår rekkehusleilighet. Så vi får bare håpe at myten stemmer. - 3 gang betyr lykke! ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar