lørdag 4. februar 2012

Dagene som har vært!

Litt Dårlig blogging i det siste, og lite updates!

Jeg har ikke vert helt i form, og har hatt en travel uke med legebesøk, NAV (som altid må gjør feil), budrunder osv.. Vi skal ha 2 visning imorgen, å har brukt lørdagen for å rydde å gjort det fint.
Vi har hatt 2 hus i sikte, som vi ville by på når vi fikk solgt. Men flaksen går ikke vår vei i det hele tatt.
Begge husene som har hvert for salg i snart et halvt år er blitt solgt. Så vi har ikke lenger noen hus vi vil by på. Å så er det visning i morgen igjen på vårs leilighet.
Jeg kjenner at ALT stresser meg for tiden. Prøver virkelig å slappe av, å ta det rolig før lillegutt kommer. Men det er lettere sagt enn gjort.
Lillegull Celin, gir meg enormt glede. Og holder humøret mitt oppe:-) Hun finner på nye sprell hver dag. Nå kommer det mer ord for hver dag, og hun danser å synger dagen lang! Favorittprogrammet er teletubbies. Her er vi ute å går i snøen, Ja nå kommer snøen. I februar. Typisk Stavanger vær det :-)
Flink å gå, med mamma i hånden!
Kveldstur på lekeplassen!
Pappa hjelper til på rutsjebanen.
Kjempe gøy!
Celin & Leah. Leah er datteren til bestevennina mi, Maren. Det er 9 mnd mellom dem.
Ellers er det mageshoot neste helg. Det blir spennende. Fotografen er utrolig dyktig, så tror bildene blir mer en bra! Så må ukene bare gå fort, for jeg begynner å bli lei av å gå gravid, å er nysgjerrig og vil møte lillemann :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar