tirsdag 15. november 2011

Tilbake på Jobb igjen!

I dag var det min første dag tilbake etter å ha vert sykemeldt!
Det var utrolig kjekt å være tilbake igjen. Må si at jeg har savnet barna på avdelingen, fikk mange goe klemmer av barna, da de så at jeg var på plass!


Jeg er fortsatt 50 % sykemeldt, for å ikke slite meg helt ut. Er ikke bra hvis de falske riene kommer tilbake! Må ta vare på meg selv og lille mann i magen!
Ellers er formen helt ok, veldig trøtt og sliten i rygg. Og jeg kjenner antydning til bekkenløsning!
Hardt å være kvinne ;-)

Men med fokus på hva som er verdt det, tar vekk det meste av smerten :-)
Ender jo til slutt opp med å få verdens mest fantastiske gave, livet har å byr på!
Vi gleder oss mer og mer for hver dag som går! :)

Nå er det nattestid, å sengen roper på meg!
God natt, alle vakre mennesker!

2 kommentarer:

  1. Viktig å høre på kroppen.
    Så morro med en liten tass i maven når du har ei lita tulle fra før.. tvi tvi

    SvarSlett
  2. Ja det er helt sant! Vill ikke risikere noe :-)
    Ja, kjempe gøy med en av hver ! Tusen takk <3

    SvarSlett