lørdag 19. november 2011

Lørdag, Aaaah. Herlig!

I dag har vi vært på 1 års fotografering med Celin!
Bildene ble utrolig fine, og gleder meg som et lite barn til jeg får de hjem på cd!
Planen er å bestille et STORT lerret, som jeg kan ha i stuen over sofaen.

Var veldig spent på hvordan det skulle gå. Vi hadde nemlig en våken natt, natt til i dag. Så ble veldig lite søvn på alle 3.
Men Celin er nesten altid blid og fornøyd, og det var hun nå også! Tror fotografen ble virkelig sjarmert!
Vi benyttet også muligheten til og ta julebilder av hele familien. Så nå får vi også gang på julekortene.

Skal legge ut bilder så snart jeg får dem! :)

Etterpå var vi hjemme hos farmor & farfaren min og spiste middag.
De blir like glade for å se oss hver gang! De eldre er så herlige :-)

Så nå sitter jeg og gubben i sofaen å kost oss med seeen kveldsmat, og nyte stilheten! <3
Ha en god helg videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar