tirsdag 14. februar 2012

Valentine's day, visning & budgivning!

Hele dagen har vert full av action!
Fra Celin og jeg stod opp har ting gått på styr. Det var fortsatt en del jeg måtte gjøre før visningen.
Måtte ta en siste rest på badet og i underetasjen.
Celin er i en alder der hun absolutt må ha øyner på seg hele veien. En skikkelig farlig alder.
Så når jeg skulle fiffe opp badet så var hun med meg. Med en gang jeg snudde ryggen til, så hadde hun show med do kosten! Æsj!
Så egentlig følte jeg at jeg til slutt sprang rundt å ryddet etter henne, å ikke fikk gjøre det jeg egentlig skulle og måtte gjøre. Så endte opp med å ta en nød telefon til min farmor som kom og hentet henne, for å passe på hun de siste timene før visningen skulle ta av sted.

På visningen var det 3 par som var og skrev seg på intresselista. Det ene paret var visst meget intressert, så forhåpentligvis kommer det inn bud imorgen. Megleren var visst veldig positiv, og mente at nå skulle det gå. Så vi får vente å se!

Selv var vi jo på visning i går, på 2 vert.delt. boliger.
Det ene som var et oppussings prosjekt gikk hele 260.000,- over prisantydning. En stor budkrig.
Vi bydde på det andre huset, og ville egentlig ha det under prisantydning. Men selgeren var bestemt på hva han ville ha. Og siden vi var de eneste som kom med bud, så vil vi vente litt til, i håp om at selger er villig til å gå litt ned i pris. Så får vi jo også dessuten se om vi får solgt vår rekkehus-leilighet.

Men så, over til den mest romantiske dagen i året!
Egentlig har denne dagen 14.Februar, aldri hatt noen betydning eller mening for meg. Føler det er en Amerikansk tradisjon, som nok en gang Norge har tatt fatt i.
Christer er heller ikke helt inni dette Valentine's day greiene, så vi har i de tidligere årene ikke brydd oss noe særlig om det.

Men i år var det anderledes. Etter noen travle uker med mange visninger, hus kjøp/salg, en høygravid hormonfull sliten dame, og en overabeidet Christer, så klarte vi og overaske hverandre!
Christer har en stund arbeidet mye overtid på jobb, og har vert utrolig sliten om dagene. Han er jo tømmermann så det vil si han har en tung jobb. Dessuten har han arbeidet ute, i denne kulda.
Så jeg fant ut at han fortjente en liten god oppmerksomhet, som var KUN til han.
Kjøpte et gavekort, på Thai Massasje, på 1 time, som han kan bruke og koble litt ut å slappe av, for er det noen som virkelig trenger det så er det han.
Selv overasket han meg veldig ved å komme hjem med en Stor, og nydelig rosebukett.
Ble ganske så rørt, da dette sjeldent hender.
Han er ikke av den romantiske typen, så dette betydde veldig mye. Han er veldig flink til å vise at han er glad i meg, og setter pris på meg. Men dette er faktisk første gang han har kommet inn døra med rosebukett til meg.

Så har i bunn og grunn funnet ut at Valentine's day er bare en dag, der man setter ekstra stor pris på de nærmeste. Og en slik dag tror jeg vi alle har godt av, og trenger og bli minna på!
All we need is Love! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar