mandag 13. februar 2012

Mageshoot & morsdag!

Natt til søndag var helt forferdelig!
Vi hadde våken natt med Celin. Hun skulle absolutt IKKE sove i det hele tatt.
Fra klokken var 24.00 - 05.30 var snuppa våken.

Jeg har egentlig blitt utskjemt har jeg funnet ut. Og har hatt lite våken netter med Celin. Fra hun bare var et par uker gammel sov hun omtrent hele natta!' Så egentlig kan jeg i bunn & grunn ikke klage!!!

Jeg og maen var totalt vrak, og vi skulle til fotografen for å ta magebilder, noe som jeg har gledet meg lenge til. Under omstendighetene gikk det utrolig bra. Jeg fikk se bildene på kameraet og var ganske fornøyd! Å jeg gleder meg til å få dem hjem på cd, og dele her på bloggen.

Så var det jo morsdag! Min andre morsdag blir det :-)
Jeg fikk selv valgt undertøy som maen kjøpte (fra Celin). Trengte ei go ''mamma'' truse, og inget er jo bedre enn Pierre Robert sine hipster truser ;-)

Først tok vi turen innom min mor, med blomster & gave.
Så var det komle middag hos moren til Christer med hele gjengen. Kjempe godt, å veldig koselig :-)


Så ramla vi hjem, like slitne alle 3 :-) Rett i køya!

Håper alle mødre der ute fikk en herlig morsdag! Klem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar