mandag 6. juni 2011

Hos oss

I september 2010 (2 mnd før celin kom til verden) kjøpe vi en rekkehus leilighet!
Vi pusset opp å gjorde det til vårt eget! Christer (som er tømmermann) la gulv, og jeg mala vinduskarmer (med sense maling, selvfølgelig).
Vi stortrives her vi bor. Og nabolaget er bare helt supert. Mange småbarnsfamilier, med barn på Celin sin alder!
Jeg skulle gjerne lagt ut bilder, men rekkehusene blir for tiden mala å pussa opp på utsiden, så det er dekka med stilas å mange containere, så jeg får heller vente til det er ferdig:)
Stilen min i hjemmet er egentlig litt forskjellig! Men jeg er veldig svak for asiatiske og afrikanske ting.
Jeg har vært i Thailand en del (siden far har hus der nede), så det er vell i grunnen derfor. Så har shoppa en del der nede!
Mer bilder får komme etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar