mandag 6. juni 2011

En av MANGE hobbyer!

Etter fødselen, så begynte jeg å ''pottle'' litt med å lage armbånd.
Og det er noe som får meg til og slappe av på kvelden, når prinsessen er lagt, og det er ro i huset!
Det er faktisk min mormor som har lært meg og lage makrame'er, som det kalles!
Så det er henne som inspirerer meg her!
















Driver også på med litt ''scrapping'', Jeg synes hjemmelaga babyalbum er bare så herlig! Mamma'n min har selv laget en til meg. Og det er noe av det fineste jeg eier! Derfor så ville jeg prøve å lage selv til Celin.
Om det ble like fint, det vet jeg ikke. hehe
Men det er vertfall noe jeg, mammaen hennes, har lagt til henne:)

Er jo så kjekt å ha som minne, å den er kjekk å se i når man blir eldre!
Så jeg fortsetter og jobbe med den :)

1 kommentar:

  1. Mye fint!

    Vil gjerne få takke deg for at du deltar på mitt gi bort-lotteri! Lykke til :-)

    SvarSlett