torsdag 8. mars 2012

Imorgen skjer det!!!

Imorgen på denne tiden, er jeg 2 barns mamma!!!
Det er helt ubeskrivelig hva jeg føler nå. Jeg gleder meg så utrolig til å få det overstått, å til og møte lille gullet, som har bodd i mamma sin mage i 9 måneder. Adrenalinet suser gjennom kroppen. Og forventningene eg høye.. Hvor stor er han? Hvordan ser han ut?
På samme måte gruer jeg meg også.. Er jo en stor operasjon jeg skal igjennom. Det er nå i de siste timene jeg har begynt å grue meg.

Var på sykehuset i dag. På samtale med jordmor. Hun var foresten utrolig herlig, og jeg er heldig som får henne til og følge meg imorgen. En litt eldre dame, som virket utrolig jordnær.
Var også på samtale med lege, som også skal følge meg imorgen. Der fikk jeg vite hvordan det hele skulle skje. Jeg vil få spinal bedøvelse, og alt vil gå rolig for seg.
Jeg vil få en helt annen opplevelse, enn det jeg fikk sist.

Så nå er det bare å samle meg, finne roen, dobbelsjekke sykehus baggen, og håpe at jeg får noe søvn.
Celin er hos min mor, og skal sove der. Hun skal være den første som får komme inn å møte lillebror :-)

Neste innlegg jeg skriver, blir om lillegutt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar