søndag 4. desember 2011

For en Herlig helg vi har hatt :-)

Fredagen kom, og jeg var på jobb i barnehagen.
Egentlig skulle vi på grøt tur, noe som er en tradisjon i barnehagen. Ut på tur i skogen, og spise grøt. Men siden det var utrolig dårlig vær, det blåste stikker og strå, og sykdom på huset. Så bestemte vi oss for å ha grøtfest i barnehagen i stedet. Noe som ble utrolig vellykka og koselig! :-) En herlig start på helgen. Barna storkoste seg, og det gjorde de voksne også!

På Lørdag så var vi i turnhallen, på juleoppvisning.
Jeg har gått i turn i mange år, men sluttet da jeg ble gravid. Pluss det var ikke et senior parti lenger, på grunn av mange som har flyttet og går på skole osv. Men i år har Senior partiet startet opp igjen, og gjort et comeback. Men jeg måtte i år bare sitte og se på, å slenger meg på når lillegutt er ute!;-)
Er utrolig kjekt å ha noe å gå til. Vi koser oss, samtidig som vi holder oss i form.
Vi driver med akrobatikk (stunts) og dans.
Etter en vellykka og utrolig kjekk juleoppvisning, så var det julebord med turnjentene. Vi spiste god mat, hadde leker og såg på gamle turnfilmer. De andre koste seg også med ''voksen'' brus i glasset ;)

Bordet var så nydelig dekket, at jeg måtte bare ta bilde. Vi var hjemme hos hun ene fra partiet. Hun har vert utrolig flink og stelle i stand! :-)
Jeg koste meg kjempe mye, og det ble mye latter utover kvelden.

Søndag er jo en ''slapp av dag'' og det var det i hvertfall her hjemme.
Startet dagen med å spise god frokost med baguetter, godt pålegg og egg.
Hadde mye sofatid og tok dagen helt med ro.
I ettermiddags tid bestemte vi oss for å ta en luftetur ned til min farmor og farfar. Der koste vi oss med kaffe og julekaker.
Celin og pappen hånd i hånd!

Mamma og Celin.


Blid & fornøyd.

Da vi kom hjem lagte jeg god søndags middag/kvelds, mens vi så finalen av Big-brother ( ja vi har følget med på det) ! hehe :-)
Fornøyd med vinneren, Tine. Som jeg synes har vært seg selv hele oppholdet!
Egentlig så heia jeg på han som fikk 5 plassen, Joakim :-)

Etter Big-brother var ferdig, så titta vi ut vinduet på terassen. Å da var det hendt. ENDELIG :-)
Snøen har endelig kommet, og legger den seg, så blir det aketur imorgen for første gang med Celin! :-) Jippi!
Nå er det leggetid for oss! Go'natt alle dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar